måndag, mars 10, 2008

På dagens program...

...står besök från båda Backaettorna. De ska få höra sagan om fiffiga mamma hare, precis osm de två andra grupperna fick förra veckan. Dessutom kommer 3a. Med dem blir det fortsatt röstning i Bokjuryn.

Sist idag åker jag till Malmö för att besöka Segevångsskolan på Kireberg. De deltar i fortbildningen Många SMiLE som Malmö Stad anordnar i samarbete med Myndigheten för Skolutveckling och Malmö Högskola. Jag deltar i projektet som mentor dels för Segevång, men också för Tingdammsskolan i Oxie.

Imorgon är det Skånsk Teaterdag här i Lund. Den ska jag delta i i egenskap av kulturombud för Backa- och Lovisa, alltså är jag inte på skolan på hela dagen. Jag missar också årsmötet i Skolbibliotek Syd som hålls på Garaget i Malmö i morgon eftermiddag.

Inga kommentarer: